Visita de Jordi Camí d’OptimoClick a STUCOM

El passat divendres dia 18 de maig ens va visitar a STUCOM Jordi Camí, fundador de l’empresa OptimoClick. OptimoClick és una agència experta en màrketing online i amb molta experiència en el mercat. Són especialistes en el posicionament web SEO, la publicitat Online, Social Media, e-commerce i el disseny web i mòbil. El Jordi Camí ens va explicar les diferents coses que cal tenir en compte per a obtenir un bon posicionament del nostre lloc web respecte al principal cercador en l’actualitat, Google. També ens va parlar de la seva experiència en el sector i en els diferents projectes i clients amb els quals han treballat.

 

 

 

 

 

 

Podeu visitar el seu lloc web a http://www.optimoclick.com/.

Dept. Empresa

 

Acerca del autor

3 comments on “Visita de Jordi Camí d’OptimoClick a STUCOM

  1. El divendres vam assistir a la xerrada que va fer el Jordi Camí sobre SEO i SEM, va ser molt interessant i els nostres alumnes de desenvolupament d’aplicacions web van sortir molt motivats, li posem un 10 a l’activitat.

  2. En efecto, estuvo muy bien y nos dio una visión general de aquello con lo que nos encontraríamos al acabar los estudios o que incluso podíamos aplicar a nuestros propios proyectos.
    Sin duda no parece un campo fácil el de SEO.

  3. Sin exagerar lo más mínimo ha sido con diferencia la mejor charla que hemos podido recibir hasta el momento. Nos ha explicado abiertamente la estructura de la empresa en la que trabaja ( OptimoClick ), el funcionamiento de cada miembro y como se dividen el trabajo.
    A que se dedican, SEO, SEM, creación y diseño web además de social media y e-commerce entre otras cosas y que miran a la hora de buscar empleados.

    Con esto lo que quiero decir es que se dedican actualmente a lo que nosotros pretendemos aprender en mayor o menor medida y ver que algo así existe de una forma tan cercana es reconfortante, sinceramente.

    No solo nos dio consejos del sector y nos explico cosas que para más de uno eran de interés, sino que nos animó a seguir por este camino, que no siempre se hace fácil.

    Saludos! ^^

Leave a Reply

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

*